Digitalizarea administraţiei publice / Digitalizare Primărie

Ne concentrăm pe construirea unei administrații publice moderne, bazată pe transparență, deschidere față de cetățeni și incluziune. Digitalizarea este esențială pentru îmbunătățirea administrației publice. Pachetul nostru de aplicații pentru Digitalizarea Primăriilor este dezvoltat în România, respectând în totalitate cerințele legislative locale și este rezultatul muncii unei echipe excepționale cu expertiză în proiecte complexe. Vă oferim următoarele module pentru digitalizarea administraţiei publice:

Digitalizare spitale

Permite accesul facil al cetățenilor la servicii electronice prin intermediul unui cont personalizat. Acest modul de Digitalizare Primarie facilitează depunerea și eliberarea de documente și solicitări pentru persoane fizice și juridice. Portalul oferă un set extins de formulare specifice fiecărui serviciu administrativ. Serviciile includ înregistrarea sesizărilor online, plata electronică a taxelor și impozitelor, cereri pentru eliberarea de certificate și autorizații, asistență socială și acordarea de alocații.

Modulul Chatbot ANTONIA implementat la Primăria Municipiului Cluj-Napoca facilitează transparența decizională și simplifică procedurile administrative pentru cetățeni. Implementarea include dezvoltarea unei aplicații de servicii online, autentificarea utilizatorilor, funcționalitatea chatbotului pentru definirea intențiilor și atașarea documentelor, platforma infochioșc pentru plăți și depunerea cererilor, wiki pentru funcționari și o platformă de comunicare internă legată de chatbot și canalele de social media. Aceste soluții sunt implementate în premieră absolută în administrația publică din România.

Parteneri

Oferim tehnologii de vârf pentru transformarea instituțiilor în era digitală.

Consultanți Fonduri Europene

Politica cookie

Prin utilizarea serviciilor noastre, acceptați utilizarea modulelor cookie și tehnologiilor similare.